Torsdag

Idag så vaknade jag av att telefonen ringde, men jag han inte svara:/ Kunde inte somna om så jag gick ner och dunka musik och läste.
Sen fixade jag med högtalarna. Så de så THERESE! Höhö hon har tjatat på mig hela veckan att jag ska fixa det.
Sedan har jag målat naglarna och läst och pratat i telefon, bäddat rent i sängen, och dammsugit. Hade en riktigt intresant pratstund med Cicci i fon. Sedan ringde Emmy,  och jag ringde Elin och Tess efter det. Mycket prat i telefon.

Nåja vi har gäster här som ska sova över och dom ska sova i rummet brevid mig. Så jag måste vara tystare än vanligt i natt. Men ska nog bara ligga och läsa sen. Ska läsa lite bloggar och sen stänga ner datorn.

IMORGON FYLLER JAG 18 JÄVLA ÅR!
Tiden har varvat mellan att gå fort och sakta. När man var mindre bävade jag för vad som skulle hända nu när jag var 18 år. Nu vet jag bävar jag istället för då jag blir äldre. Gammal och rynkig är nog ingen hitt hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0