Utgång som ja slutade så ja...

Hehe jag och Emmy for ju och åt på BBB igår. Så hon som serverar oss är min föredetta klasskompis Paulina. Blev lite chockad av att se henne där. Nåja maten var goood!:D Så blev det som sagt en vitchokladsoppa till efterrätt som var gooood. Jag var så mätt så jag knappt kunde gå.
Sen när vi väl skulle dra vidare och vandra runt på stan såg jag Julia med! Hehealltid trevligt att se dom.
Nå jag och Emmy vandrade runt på stan för att smälta maten. Vi gick till statoil och jag köpte cigg. Han i kassan var så trevlig! Så här löd vår korta pratstund:

J - ''Ett packet rött Level''
K1 - ''Jaha får jag se på ditt leg lite?''
J - ''Mmm''
K1 - ''Jaha få se det här datumet är ju...''
J - ''Idag''
K1- ''Haha ja. Ja men då får jag säga grattis!''
Så dyker en annan kassa kille upp och säger:
K2 - ''Är det någon som fyller år?!''
J -  ''Ja hehe''
K2 - '' Ja men då får man gratulera!''
J - ''Haha ja tack då''

Härliga grabbar det där!


Sedan gick vi och köade på BBB. Så då vi kom fram så frågade Emmy om det var åldersgräns 18 eller 20 år. Och ordningsvakten bah ''23 år!''
Haha tror ni vi skämdes! Haha Sen blev vi lite depp då alla andra ställen var stängda eller medelåldern var 100+. Så vi orkade inte gå in nånstans.

Istället gick vi hem mot Porsön och mötte upp Tess och Anton. så gick vi alla hem och pratade efter vägen. Sedan sov jag och Emmy skafötters i hennes 90s säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0