Vilken dag är det? Onsdag kanske det är, eller?!

Idag så vaknade jag vid 11. Så ringde jag Veronica och bestämde att vi skulle fara och bada. Sen ringde jag Emmy och väckte henne;) Höhö!
Sen så gjorde jag nå, typ klädde på mig eller nå. Sen drog jag till bussen. Träffade Rebecka som är min granne, men har dock inte träffat henne på hundra år. Stod och prata lite med henne tills bussen kom.

Mötte upp Veronica vid Ica där i stan. Köpte dricka, banan och youghurt. Sen bar det av till Storsand där vid storheden. Badade och låg och glassade i solen.

Sen ringde dom från Storforsen och erbjöd mig jobb i helgen. Så jag ska jobba fredag och lördag. Fast jag har lite ångest över att jag tackade jag för att jag vill inte jobba men ja. Man ska väl ta alla chanser man får...

Jaja sen for vi till hem till Veronica och satt och nötte lite Sims 2. Det var lite smått underhållande må jag säga:)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Fyfan vad vi glassade ;). Btw, snygga brillor.

2009-07-02 @ 01:30:24
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0