Vill ha!:D


En hår produkt från Tigi för ca 250 kr. Den är väremskyddande och ger håret volym och gör det tjockare.
En Adidas tröja för 700 kr. Inte just den på bilden. Men vill att det ska vara ett sånt där tryck på baksidan.
En klänning max 500 kr. Den ska jag ha på lördag!:D Måste bara hitta rätt modell. Den ska dock inte se ut som en bröllopsklänning. Den ska vara kort och snygg i typ siden eller liknade tyg!
En concealer för max 200 kr. Har sett en på Face. Får väl gå in och kolla på den lite mera;)

Sedan vill jag ha en skinnjacka med. Men där är jag grymt petig. Det ska inte vara äkta skinn. Och det måste vara mudd där nere och på armen där nere och en muddkrage! Och den ska vara svart och får inte kosta mer än 600 kr!

Om ni hittar en passande Adidas tröja, en klänning eller en skinnjacka till mig, så kan ni väl skrika till?;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0