Working

Så då har man jobbat några timmar med. Det var bara jag och hotellchefen i receptionen. Men vi löste dom flesta problemen bra tycker jag.:D Nåja orkar inte skriva vad jag gjort.

Nu när jag kom in på mitt rum så hade jag 4 missade samtal, från Tess och Emmy. Tess var ju på byafest(!). FUSK! Jag vill med ju! Fan ibland frågar jag mig varför jag ens jobbar?!

Nåja nu sitter jag här och saknar Markus(?!). Men sorgligt nog är han inte inne på msn:(

Näe om man ska lägga sig och läsa i sin inköpta Vecko revyn och äta choklad. Chokladen var helt okej. Lite sommar känsla över den. Men kanske inte just favoriten men man tackar ändå inte nej till den;)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0