1 Juni alla redan!

Shieeet det är redan 1 Juni!:D Helt otroligt, tiden har gått sen valborgs. Typ varje helg sen valborg har man druckigt mer eller mindre. Men nu ska jag ta en helg off och sen är det ju skolavslutningshelgen, och då ska man ju fira;) Haha Nåja har bara vart snurrig 1 av alla dessa helger.

Nåja det var inte så kul att jobba idag. Har inventerat massa saker och serverat lite. Jag vet att det är nu jag ska lägga in stöten och vissa allt jag lärt mig. Men jag orkar inte. Ska försöka imorgon!:D

Sen så när jag nu slutade och kom på rummet såg jag att dom ringt från Elite. Faan jag måste ringa dit imorgon och höra vad dom ville! Jag vet inte om jag vill veta. Jag vill ju som jobba för då tjänar jag pengar och slipper kommunjobbet. Det ger även en chans att få mera jobb där i framtiden.
Men ändå så vill jag inte jobba för då kommer jag typ jobba hela sommaren och kommer inte ha nå ledig tid. Så kommer typ inte ha nå sommarlov:/
Får se vad dom säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0