Baaal!<3 Del 2

Efter fotograferingen så samlades vi i restaurangen. Dom ritade värsta stora krysset på min hand för att jag var under 18! Haha så jag fick läsk medans dom andra fick vin och öl. Men inte mig emot;) Nå det var vissa som gick och tvättade bort krysset men asså fan dom var stenhårda på att ta fast dom. Fan man blev ju utkasstad, så fan man vill ju inte riskera nått. Inte då det är Viktors bal. Nå jag överlevde:)

Så fick vi vår förrätt, Gravlaxcarpaccio med limevinägrette, rostade pinjenötter och örtsallad. Det smakade helt okej men man blev lite less mot slutet.
Till varmrätt var det, Helstekt biffrad med potatiskaka, sauterade grönsaker och rödvissås. Och det ska jag säga er var lite smaklöst! Fan ja men jag blev ändå mätt och lämnade kvar på tallriken.
Till dessert blev det Vaniljpannacotta med bärcoulis och fruktsallad. Där så tyckte jag pannacottan var lite för kräming. Och haha Viktor tyckte den var seg. Han sa att dom hade lyckas med att misslyckas med pannacotta:P

Nå och jo under hela tiden vi åt så var det nån lärare som höll på att prata. Hojja så skulle man lyssna och man gjorde ju det till en början men sen lyssnade jag inte på henne. Haha vårt bord skrev en lapp till henne som hon läste upp. Det stod '' Mindre prat, mera mat'' Haha! Fast det hjälpte inte.
Men ja mina bordskompisar var hungriga av sig,) Förresten jag kanske ska berätta vem jag satt med! Det var då jag, Viktor, Lisa, Magnus(?), Kalle och Therese:)
Härligt gäng det där!:D Jag gillade Kalle han var så pratsam med mig och trevlig!:D Och det var ju Lisa med:)

Nå sen var det dans! Ja så det var bara att gå upp på dansgolvet och shakaloss!;) Haha ja till en början var Viktor trist, men sen frågade han faktiskt om vi skulle dansa! Allvarligt talat jag blev förvånad!:D Haha!
Nå så vi dansade lite och vilade om vart annat. Haha sen blev Viktor tråkig igen så då dansa de jag med Kalle!:D Haha han var ju fasen bra på att dansa! Haha eller så var det bara så att han vågade bjuda på sig själv. Eller så var det spriten från baren som gjorde det:P Välj själv!;)

Men sen så fick Viktor också i sig lite sprit från baren och då vaknade han till liv! Haha ja det belv så kul då!:D Haha och hur snälla kompisar som hellst hade han ju!:D Kommer inte ihåg vad en av hans kompisar henne men hon var jätte snäll mot mig.
Haha ja vi dansade , varvade mellan toan och baren ända till halv 2. Då gick jag och Parre hem. Haha Parre vilket namn Viktor har fått;) Nå det är ju hans vänner som säger så, så.

När vi kom hem hängde en lapp på dörren att hundarna hade skällt hela kvällen. Och lappen var skriven vid tolvslaget ungefär. Haha och ja vi kom ju hem lååångt efter det. Menmen det finns inte så mycket att göra åt det. Kommer ju inte bli nån fler gång.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men Gud vad mång inlägg, jag ids inte läsa.. Men du var fin på bilden =).



ha det bra sötis <3.

2009-06-12 @ 01:04:26
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0