Baaal!<3 Del 1

Åh så nice asså guh! Jag gillade verkligen balen med Viktor!. Jag är så glad för att han bjöd med mig och att vi gick som vänner brydde sig ju inte någon om.
Nå vi anlände till Arvidsjaur vid 15.00 tiden, efter att sett på film i bilen. Vi åkte upp med Viktors föräldrar så var en av hans brorsor med, Vincent.

Nå vi fikade och småpratade lite, innan det blev dags för att fixa sig. Eftersom jag e bäst, så hade jag fixat mig hemma reda. Så jag bättrade bara på sminket och fixade till håret. Så drog jag på klänningen och fin skorna.
Haha sen ville Viktors mamma fota oss utomhus så det var bara att masa sig ut och ställa oss vid nå träd. Åhh hon hade en systemkamera, så det kommer bli jätte fina bilder!

Sen for vi till Viktors kompisar, Lisa och.... ja vad hon nu hette?! Haha ja vi for till dom i alla fall där hela klassen var samlad typ. Fick hälsa på alla, fast namnen for in genom ena örat och ut genom andra, hehe:)
Så blev det fotografering av alla människor där med. Viktor hade med sig sin kamera så vi fotade med;)

Sen åkte vi BUSS till BALEN! Haha ja det är orginelt! Det kommer nog att kommas ihåg;)
Nå vi delade upp oss så att killarna satt fram i bussen och tjejerna bak. Så gick killarna ut fram och hämntade tjejerna som kom ut bak. Det var snyggt gjort;)
Så då vi skulle gå in var det proppat med folk! Typ hela Arvidsjaur där eller?! Haha ja massor med folk som tog kort så man visste inte vart man skulle kolla:D

Sen så var hotellet jätte fin!:D Värsta ljuskronan i taket:P Nå ja så fick vi välkomsdrink. Jag fick en alkoholfri eftersom jag är under 18. Så var det fotografering med en proffsfotograf. Så vi stod i kö typ hundra år och tog typ 5 bilder. Så ska dom skicka den bästa på posten. Det är 10x15 format. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0