Bara så ni vet i fall att!

Nu känner jag mig ju väldigt lycklig hära. Så om jag skulle dö typ nu så dör jag lyckligt i alla fall. För jag har träffat alla nära och kära. Jag vet att alla kommer ha det bra om jag skulle dö. Cicci har körkort!;) Therese är lyckligt med loverboy och Emmy hon har sin hög med kvitton;) Haha jag skoja bara hon har Jens Byggmark hahah! Okej kanske ska vara lite seriös men hmm Emmy vad har du? Du har vänner med körkort;P Så ja du överlever utan mig så att säga. Inte för att jag heller har körkort. Nåja som sagt alla är så lyckliga och jag är lycklig! Så om jag skulle dör så dör jag lycklig och stolt över min familj och vänner!:D

Fast jag vill ju inte dö eller så men bara så ni vet!

ÄLSKAR ER ALLA! NI GÖR MIG SÅ LYCKLIG!<3

Kommentarer
Postat av: Emmy

haha, vad deprimerande det där lät "Okej kanske ska vara lite seriös men hmm Emmy vad har du? " hahaa,, du är söt! tänk om jag hade haft jens byggmark, då hade jag fasen varit lyckligare än vad du är idag!! haha, och en hög med kvitton har jag också, eller en påse med kvitton. jag har dig! :D för du kommer inte dö! :D

2009-06-08 @ 22:24:10
URL: http://alittlebitofemmy.blogg.se/
Postat av: Emmy

och, jag har jens byggmark som vän på fejan! :D tror jag, hoppas han har accepterat det! :D måste checka läget ! :D

2009-06-08 @ 22:25:02
URL: http://alittlebitofemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0