Dagen efter, kvällen före!

Ja idag vaknade jag och Viktor fåse halv 8. Haha ja han hade ju brännboll med klassen och han tvingade dit mig med. Men för mig som var nykter igår var det inte så svårt att stiga upp. Haha Viktor var inte hellet så jobbigt att ta sig upp. Nåja så fick vi åka med hans kompisar till brännbollsgrejset. Och så var det typ inga där. Det var bara typ Viktorsklass som hade masat sig upp av alla jävla 3:or! Ja man kan säga att deras klass vann Walkover!:D

Så skulle finalen spelas mot lärarna som inte var där. Så vi fick vänta 20 min innan dom kom. Så typ hela klassen gick hem, orkade inte vänta. Det var bara Viktor och Kalle som var kvar från dersa klass. Så det blev att dom fick spela med dom andra treorna som dykt upp. Nå eleverna vann i alla fall. Men fan lärarna var rätt bra jämnfört med vissa andra lärare jag sett spela.

Nå sen gick vi hem och chillade innan vi for och åt lunch med familjen. Eller Viktor åt inte eftersom han skulle på lunch med klassen och lärarna. Sen så kastade dom av mig på busstationen så tog jag bussen hem till kära Alvik:D

Åh ja jag har verkligen gillat att vara i Arvidsjaur dessa dar!:D Ta mig tillbaka!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0