En dag i solen

Idag steg jag vid halv 3 tiden. Haha före det hade Eve och Emmy typ telefonbombat mig haha. Nåja steg upp och åt mat. Senare på kvällen for jag till Eve:D Vi gick ner till vattnet och satt och njöt av solen. Åh det var verkligen sommar känslor!:D Det kommer bli mycket tid som spenderas där nere vid vattnet i sommar!:D
Sen drack vi lite te och åt chillinötter. Och just ja, vi hoppade lite studsmatta.
Haha Eve sa att jag var rätt barnslig haha. Den älsta är barnligast, då är det illa;)

Nå ja jag sitter nu och lyssnar på musik:) HAr sett filmen ''Good luck Chuck''. Den var jätte söt!:D Haha typiskt slut.
Chuck kan välja och vraka bland tjejerna men så hittar han dröm tjejen. Men frågan är hur han ska kunna vara med just henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0