Förresten vill ni veta en sak?!

Jag och Emmy ska kanske fara till Stockholm. Jag vet vi har sagt så här ända sen förra sommaren. Sen så började vi prata om det i mars men sen ran allt ut i sanden. Men så idag så kom vi på att prata om det igen. Nu ser vi lite ljusare på resan och jag hoppas verkligen den kan bli av!:D
Vi ska antingen, om vi far, bo på varndrar hem eller låna en lägenhet. Vi får se:) Haha Emmy vill fara nu då dom får in alla höst kläder. Haha själv bryr jag mig inte, bara jag får fara och avnjuta några dagar i huvudstaden med en av mina bästa vänner!:)

Förresten jag och Sanna kom och prata om resan idag. Och jag och Emmy ska inte på Grönan och det tyckte Sanna var helt galet av oss. Haha hon lägger hellre pengarna på sånt än kläder! Hon e galen menmen tur att vi är olika.
Hur gör ni? Väljer ni att lägga massa pengar på att åka karuseller och äta sockervadd och sånt. Eller lägger ni pengar´na på typ kläder och mera såna saker som prylar och sånt?

Själv så asså okej tivoli är kul men ja asså att lägga typ 1000 spän på det än big NO! Men annars uppleverser är ju kul. Så ja jag lägger ju hellre en summa pengar på att fara till Stockholm än att sitta hemma och ruttna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0