Fr3dag

Idag vaknade jag vid 10. Steg upp och bakade en kladdkaka med smak av apelsin. Den smakade helt okej. Sen så komemr jag inte ihåg vad jag gjorde. Men 13.10 tog jag bussen till stan. Träffade Tess så gick vi och hyrde film till ikväll. Det blev REC och WALL-E. Haha värsta skräckisen och en barnslig rulle;)
Sen tog vi en buss till Tess. Så nu sitter jag här och har just avslutat tt samtal på msn med Markus och Anton.
Har även suttit och läst om Michael Jackson. Fy fan att han e död. Han e ju en legend som ska leva forever liksom. ML tycker det är bra att han är´ död! Tess har med andra ord en elak pojkvän!

Näe nu ska jag kolla vidare här på nätet. Tess ligger och sover i sängen. Sen ska vi gå och möta Anton och Markus;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0