Fredagen!:D

For in till stan och kollade på alla studenter. Haha hittade många snyggingar;) Hehe ja det var kul och jag vill verkligen ta studenten! Hade alla ramsor på hjärnan hela dagen.
Nå sen for jag och Emmy och åt lunchbuffe på Exotic! Fy fan så gott det var! Åt glass till efterrätt men det ingick i priset.
Sen for vi runt på stan lite.

Sen for jag hem och sen till Tess. Fixade mig där och så for vi in till stan. Där träffade vi Emmy och Marie. Så träffade vi Lucia när vi skulle med bussen till Hertsön. Hon skulle på samma fest som vi. Den festen sög! Inge drag alls, typ taffsdans och småungar Ingen höjdare.
Så vi for in till stan igen. I väntan på bussen träffade vi nå härliga tjejer!:D Onyktra och trevliga. Så dom skulle med in till stan och vi böt nummer och allt med dom;)

Sen så kom Tessans anton in till stan. Så man fick träffa honom. Jätte trevlig kille ska jag säåga er!:D
Så ja vi  satt och drack på Köpmantorget;) Haha så ringde jag Simon och hörde om det var nå drag någonstans. det var det inte:/

Sen for vi och åt på Max så övergav alla mig och Tess. Så vi gick till Gültza.:P Men där vare inte nå drag heller. Så vi drog igen. Fast vi tog olika vägar in till stan, så vi gick om varandra. Haha!

Sen tärffade vi  flera söta pojkar som var söta och tyckte vi var söta(A) Och fick bra nyheter om en viss pojk igår med;)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag var också på Max =).

2009-06-13 @ 18:06:26
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0