Hemma!:D

Okej jag somnade ju där vid kvart i 7 och steg upp 10.20 trots allt. Sen for jag hem till Alvik!:D
Nå dagen har ändå gått fort! Var tänkt att jag skulle vara med Evelina, men det blev lite missförstånd, så det slutade med att jag hänge med till stan på spontan äventyr. Jag for med Tess, Anton och Antons kompis, Markus.
Jag hade jätte trevligt! Vi for och grilla på Gültza. Det var fint väder och allt!:D Vi tänkte bada men dom andra var sånna badkrukor och jag ville inte bada själv. Men hade vart rätt nice att bada!:D

Sen så var Tess och Anton väldigt sega på att gå, mycket stanna och pussas i hundra år! Så jag och Markus gick före. Jag har aldrig träffat honom så det var trevligt att få prata med nå nytt folk. Vi kom rätt bra överrens tycker jag. Jag hade lätt kunnat träffa honom igen om man säger så!:D
Haha så gick vi från Gültza till nån ankdamm en bit bort från tågstationen. Så jag fotade några ankor men det blev nog inte så bra bilder.

Sen gick vi och för att träffa T&A igen. Haha så for vi kors och tvärs över stan. Haha gick till bla Floras kulle och snurrade på snurrorna. Haha jag blev rätt yr och ramlade typ, så Markus fick hjälpa mig upp! Haha skämigt! Brukar ju inte bli yr annars ju. Haha så jag antog ju att jag kunde snurra gode långe utan att nå hände. Men tydligen inte.

En kul och spontan dag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0