Kritisk

Asså nej asså allt är för bra för att vara sant. Vart fan är bakslaget?! Och vad kommer det att vara liksom? Fan nej fan...

Kunde inte en somna inatt för att jag låg och tänkte FÖR mycket. Låg och såg på den rosa himmelen och lyssnade till ljudet av åskan som var i luften. Mysigt men jobbigt. Ville ju sova. ''when you feel so tired but you can't sleep''.

Har förresten bokat boende i Stockholm nu!:D Fan så jag längtar!:D 5 dagar borta från verkligheten, med en av sina bästa vänner. Härligt!

Förresten så har jag fått en kamera idag. En förtidig födelsedagspresent!:D Det är en Nikon nånting, en blå;) Hett! Just nu är den på laddning, sen blir det fooooota!;)

Jag vet inte ens varför jag är inne en sådan solig dag?! Kan någon berätta det för mig? Pappa ska bara få fixa hammocken sen ska jag nog ligga och glassa i den:D

Ciao



Där har ni en bild på ny kameran!:D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fin kamera :)

2009-06-28 @ 22:01:22
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0