Mys med film<3

Igår så for jag in till stan och hyrde film. Det blev skräckisen REC och söt filmen WALL-E. Sen for jag och Tess hem med en buss till henne. Där satt vi och nördade och chillade. Lyssnade på musik och taggade inför kvällen.

Sen gick vi och mötte the boys. Hehe Tess och Anton typ tog hundra år på sig att gå. Så jag och Markus gick före som vanligt. Nå vi små pratade lite om livet och så:)
Sen när vi kom till Tess så chillade vi med att lyssna på ML's halv kassa musik:P Haha jo vi läste tidningar med! Haha såg rätt kul att se killarna med varsin tjejtidning!;)
Sen vid halv tio drog vi ner till soffan för att se film! Vi började med REC. TIll en början var den seg och jag hade rätt bra avstånd från Markus. Haha men sen blev den fan läskig och då, av någon konstig anledning, hamnade jag närmare Markus! Haha Hojja jag både hatar och gillar skräckfilmer. Denna var skrämande och inte så äcklig som typ Saw.
Sen efter dramatiken från skräckisen såg vi på WALL-E!:D Tess och Anton satt och garva åt Wall-e och Eva:( Dom som är så söta! Jag och Markus satt och satt och tyckte synd om Wall-e och Eva. Dom är så söta!
Nåja ett skratt förlänger ju livet säger dom! Haha

Sen så mös vi i sängen och höhö jag somnade mot Markus axel. Och då var klockan vid 3 tror jag? Haha hade fått fyllesamtal från en kompis lite tidigare. 3 gånger! Haha ja så kan det vara.
Nå men sen bestämde vi oss för att sova.

Idag vaknade vi väl vid 12? Nått sånt. Hmm vad gjorde vi idag då? Ja pojkarna satt och spelade poker på golvet. Haha det gav lite minnen att se dom sitta där. Sen var vi ute i värmen! Typ 31.5 i skuggan! Vi mös och såg nå videoklipp på Tuben bla.

Sen så gick vi till bussen extra tidigt. Vet inte varför. Men ja då började spöregna! Haha och jag och Markus var ju före Tess och Anton som vanligt. Vi höll om varandra för att inte bli blöta. Inte för att det gick så bra. Men det var mysigt;)
Sen då vi kom till busskuren så gick det fan inte att sitta på bänken för det blåste in vatten. Så vi ställde oss i ett av hörnen och mös lite innan det var dax att säga hej då. Måste sett rätt kul ut jag och Markus i ett hörn och Anton och Tess i det andra.:D


Don't worry honey, I'm happy!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0