Nu ska jag ge några baltips!

Jo ni vet ju jag hade långklänning, en sjal och en handväska.
Skippa sjalen den är bara iväg! Ha en väska det är praktiskt och
träppa inte på klänningen! Jag höll på att snubbla på den fast
den tydligen skulle vara rätt längd.

Assåd et är ju fin med värsta sminkningen, frisyren och klänningen!:D
Jag vill ju ha en knallgul klänning till nästa år. Asså typ Belles klänning
i Skönheten och Odjuret filmen!:D Hehe!:D Nåja.

Men det är rätt jobbigt att dansa i långklänning och höööögklackade
skor. Några av Viktors vänner for hem och bött kläder där vid 22.00
då vi började dansa. Och det var ju jävligt smart val!:D Det ska jag
typ med göra nästa år. Eller om jag har en kortade klänning.

Men jag har tänkt, om jag inte hittar en knallgul lång klänning,
(som jag mest troligt inte kommer att göra), så kommer jag
klä mig enkelt. Asså inte lägga ut miljarder på allt utan hitta
nå vackert men enkelt.

Haha kanske inte så mycket tips i detta inlägg snarare åsikter:P Nåja:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0