Onsdag del 1.

Ja få se nu onsdagen har vart super bra! Hade ju köringing på morgonen och hade verkligen inte lust att fara menmen.
Ja det var fint väder och allt gick jätte bra! Jag var inte nå nervös och hon godkände mig på den där saken jag har hållt på med varje jävla lektion! Så nu har jag äntligen fått gå vidare i utbildningen.
Och jo på skolan har dom sånna hära bilar man kan he ner taket på, cab. Så fick jag köra med taket nere. Och jag har ju alltid velat köra och ha en sån bil!:D
Och jag trodde det skulle bli värsta vindmotståndet men det blev det ju inte heller. Det kändes precis som att köra med tak. Åhh vill ha en cab! En svart Porsche som Dylan McKay har i Bevvan!:D

Nå på vägen hem så ringde Emma och ville hitta på nå vid 2 tiden. Klockan var 12 då hon ringde.
Så jag for hem och somnade haha. Ja tills Emmy ringde så pratade vi och sen somnade jag igen. Så sen vid 2 ringde Emma och sa att hon bara skulle dammsuga. Och jag sa att jag bara skulle äta lite och sen börja fara, men att jag skulle ringa innan jag for. Då var klockan typ kvart i 2.
Men så somnade jag om! Haha vaknade igen kvart i 3! Haha jag fick typ panik och smsade till Emma att jag somnat. Hon hade faktiskt börjat undra om jag inte skulle ringa snart;)
Haha så jag skyndade mig att äta och for.
Men så när jag skulle ringa Emma när jag stod ute vid cykeln så dog batteriet. Typsikt! Så gick jag in och tappade mobilen i golvet så alla delar typ flög. Sen böt jag batteri och så ringde jag Emma igen. Så dog det batteriet med! Hojja så less jag blev men orkade inte tjorva så for ändå.


Brännträsk med Therese. Första doppet för året 24 Juni 2009!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0