Onsdag del 2.

Sen så träffade jag Emma en bit ifrån bron. Så cyklade vi och hälsade på hos Tess. Där kunde jag även ladda min telefon;) Bra att alla har haft en Nokia en gång i tiden. Haha!
Nå vi gjorde verkligen inte så mycket. Typ låg i sängen och pratade om allt och inget. Emma höll på att bli hyper och jag och Tess var typ sega och trötta. Vi hade lust att stänga ut Emma på balkongen för hon var så retig. Men det blev inte så.

Sen vare tydligen tänkt att jag och Tess skulle träffa Anton och Markus. Men vi hade inte nån idé på vad vi skulle göra så det sket sig. Vi ska ta det idag (torsdag) och på fredag. Då ska vi typ hitta på nått asså göra nått ena dagen så man har nått att prata om andra dagen. Eller tvärt om. Ja men en dag typ chilla och andra dagen vara mer på olat sidan;)

Nå sen skulle Emma hem och äta. Och jag och Tess fick lust att fara och bada. Och det blev faktiskt av! WOOHOO! Men vi tog först moppen till affären och storhandlade. Picknick!  Det blev bröd, drick youghurt, choklad med Nonstop i, bananer och en Loka från mitt håll. Tessan köpte lite annat smått och gott.
Sen for vi hem till mig och hämtade badkläder och böt även till baggy jeansen som jag fått av Verran:P

Ja och sen bar det iväg hem till Tess och hämta hennes grejjer. Vi fixade även våra mackor. Så vi smöra och satt skinka, ost tomat och gurka på. Smarigt!:D
Sedan bar det av till Brännträsk!:D Ca 2 mil från Therese.


Brännträsk med Therese. Första doppet för året 24 Juni 2009!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0