Onsdag del 3.

Det tog ju ett tag att ta sig till Brännträsk. Men då vi väl kom dit så var det jätte fint. Det fanns omklädningsrum, dass, och bänk så man kan sitta och fika och en grillplats! Lätt att jag ska fara dit mera! Och en brygga fanns ju med:D
Ja jag har tyvärr inte nå bilder då vi är i vattnet än. Men Tess har så hon ska skicka dom sen.

Nåja vattnet var inte så kallt som jag trodde men det tog ändå ett tag att doppa sig. Men gick i vattnet tills vattnet var ovanför midjan och sen ''äsch va fan nu eller aldrig'' så då doppade jag mig. Men inte huvudet för orkade inte blöta ner håret då man skulle ha hjälm på huvet.
Så lyssnade vi på Skaburbian medans vi var i vattnet. Som om inte det är sommar nog!:D

Sen gick vi upp ur vattnet. Mina fötter hade typ domnat bort haha! Haha ja men så böt vi om och satt och fikade. Så gott det var! Men hade inte behövt köpa bananerna för blev mätt på mackan och youghurten och halva chokladen. Nå men nu har jag ju frukt till senare:)

Nå vi satt och njöt av livet, sommaren och friheten. Pratade med Anton eller ska jag säga ML^^ Haha Och Markus kallas ju MG hehe:P
Nå sen for vi till Norrfjärden och tankade bla. Sen hem till Tess. Och då vi for över bron i Långträsk så var det jätte fin sol. Tess fotade med sin kamera:)
Ja i Långträsk har man ju vart en del i sina dagar. Förr bodde ju Linnea dära tills hon flyttade till Ängelholm.

Nå sen gick jag in och värmde mig lite hos Tess. Kollade i skolkatalogen och hittade några intressanta personer;)
Sen så pratade jag med Emmy på vägen hem. Fy fan så dimmigt det var! Nästan lite läskigt. Förresten antingen är det våra mobiler eller Halebop som håller på och tjorvar. För samtalet bröts typ 3 gånger! Hojja det var jobbigt!

Och jo förresten Emmy och henns far ska gå in och kolla på priser på tåg och vandrarhem till Stockholm! Woohoo! Snart är vi kanske på väg mot huvudstaden!:D Hoppashoppashoppas!:D

Nåja nu ska jag snoka runt på internätet lite. Och nu ska jag dessom avsluta med en halv Anton grejj. Hoppas du inte tar illa upp Anton;)

Hej mitt namn är Linnea och jag är lycklig!<3


Brännträsk med Therese. Första doppet för året 24 Juni 2009!<3


Brännträsk med Therese. Första doppet för året 24 Juni 2009!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0