Onsdag

Igår var jag en snabbis till skolan och lämnade fikat och snackade med Conny. Jag kommer typ få G-VG i project och företagande!:D Niiice!
Nåja sen for jag hem och åt snabbt. Sen in till stan och for på badet med Veronica. Vi orkade inte simma nå så vi duschade och bastade bara. Haha vi var även i barnpoolen och pratade om livet. Fan så nice det vara att bara prata om allt! Helt lugnt och skönt utan nå skrikande små barn:)

Sen var vi i stan och provade lite kläder och sånt. Hade så lust att köpa nya kläder men fan har inte råd:/ Men vi träffade Emmy och Jonas! Så surrade vi lite och så hänge Emmy med oss till Face. Där shoppade jag smink!:D Så jag köpte en mineral foundation i rätt färg och en ögonskugga! Asså guh så skönt att hitta rätt nyans för sin hudton. Dock så bränner det i börsen:/

Nå sen gjorde jag väl inte så mycket?! Hm nej nåja nu har jag smink och jag e så jävla glad över det. Och jag låter som värsta divan eller ja fjortisen men va fan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0