Rastlös:/

Hm jag har nada to do:( Är ju van att springa sunt och knappt sitta nå på hela dagen. Så nu då jag är hemma har jag hur mycket tid som hellts att göra saker på. Men har ju inget att göra.
Hade vart nice med en promenad men har ingen att gå med:/

Förresten mina besökare på bloggen har minskat enormt, Och jag vet jag har typ inget att skriva om längre. MEn ska tag i det snart;)

Vad gör ni då? Och vad ska ni göra till midsommar?
Jag tycker inte midsommar är nå speciellt. Men det ger ändå en känsla av sommar! Och det är ju alltid trevligt!:D
Om jag inte hade jobbat hade jag väl vart på någon bya fest med gänget:D Det hade vart rätt trevligt. Det var ett tag sen man såg hela gänget!:D


Kommentarer
Postat av: Veronica

Glad midsommar! :)

2009-06-19 @ 00:28:29
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0