Revolutionary road



Idag så hyrde jag Revolutionary road. Har velat se den ända sen den kom på bio och nu har den äntligen kommit så man kan hyra den. Ja asså några kompisar har ju tankat hem den men har inte velat se den med mig.
Haha Markus tyckde den var så hemsk jämfört med Titanic och sa att jag inte fick se den. Haha han e som söt han;)

Nå nu har jag sett den och jag hade lite för höga förväntningar på filmen. Men fan den var ju ändå bra! Men den var ju fan hemsk!! Asså kan Kate Winslet och Leonardo DiCaprio aldrig få varandra i dom filmerna dom spelar ihop?! Eller dom har ju varandra men kan dom aldrig vara lyckliga tillsammans?!

Nåja filmen var bra och klart 4 av 5 poäng!:D Dock så tycker jag Titanic är 5 av 5;)




Drömparet!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0