Sminkdag!:D




Idag har jag sminkat mig 2 gånger efter varandra. Först provade jag att sminka med gråa och svarta skuggor. Till det hade jag ett rosa läppglans.





 Sen provade jag att sminka med grön, guld och brun skugga. Till det hade jag det rosa och ett guldigt läppglans. Jag tycker själv att denna sminkningen blev finast. Dock så syns färgena inte så bra med kameran.


Till bas har jag en mineral foundation och en rouge som jag har haft sen hundra år tillbaka. Jag känner mig så sommrig!:D
Så har jag på mig en brun klänning med Emmys guldbälte. So nice!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Va fin du är! <3

2009-06-25 @ 17:43:10
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0