Snabba inlägg här!

Nu har jag börjat småstäda lite är i rummet. Det ser ju hemskt ut och hemskare kan det bli. Ska nämligen storstäda i helgen! Riktigt rensa garderoben och skåp och allt!

Var på skolan och hade lite körteori. Vi fick glass:D Sen så fick vi även veta betygen. Jag fick G hade viljat ha mer menmen. Jaja sen gick Sanna och jag och tränade lite. Det var kul att bara få prata med henne om allt möjligt. :)

Nå är hemma nu och har duschat. Det var inte kroppen som frös utan själen. Hojja det hatar jag för man kan typ ha hur hög värme som helst och ändå frysa.

Ska till stan och kolla på balen med Emmy. Nå ska gå och fixa mig nu.
CIAO!;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har också städat idag =).

2009-06-05 @ 22:02:50
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0