Sova!

Idag skulle jag ju börja 18 och sluta 23. Så jag sov då till 1 på dagen. Sen så satt jag vid datorn och tänkte ta en dusch senare innan jag började jobba.
Men så ringer Frida och frågar om jag kan komma och jobba bara nån timme. Så jag hinner bara ta en snabb dusch och itne tvätta håret och sen dra. Så jag började jobba kring halv 3 och först klockan 1.55 stämplade jag ut!
Typ hej-jag-jobbar-lääänge!
Hojja detta är ju jobbigt!

Nå har vikt servetter och plockat av och dukat av bord. Sen så har jag lärt mig blanda Gin och tonic och blanda Irishcoffé.
Sen vid 22 så for Vegard och Erica hem och sen vid halv 12 for Frida. Så det var bara jag och Turana kvar så vi fick fixa allt. Hoja tur att Jimmy hjälpte oss med att räkna kassan! Haha min matte var verkligen inte på topp!

Nåja måste sova nu! Ska upp kvart över 8 så jag hinner duscha och så, börjar 11. Så ska jag jobba till 15 står det på schemat och sen börja igen 18 till 23. Men kommer nog jobba 11 till 23 i sträck. Hoppas bara jag slutar 23 för efter det ska jag hem. Annars måste jag hem på torsdag morgon och det vill jag inte:/

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emmy

neaa, du vet väl att om skatteverket kommer dit, så får du eller hotellet böter. eftersom du är bara 17, och får inte jobba längre än till kl 22! :) tänkte bara säga de, så om som kommer så bli inte överraskad över att nån får böter! :)

2009-06-17 @ 20:45:00
URL: http://alittlebitofemmy.blogg.se/
Postat av: Veronica

Shit vad du jobbar!

2009-06-18 @ 15:18:21
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0