Stan!:D

Idag så for jag in till stan med Veronica. Haha hojja så galen man blev på alla pengar man inte hade! Åh men jag hittade en fin väska på rean. En brun sådan. Jag kan försöka ta nån bild med min halv fungerande kamera sen. Nå väskan kostade bara 149 kr.
Sen så ville jag ju köpa en jätte söt klänning. Och en jeansskjorta som var svin snygg! Ska nog köpa den om jag hittar rätt storlek:D
Veronica köpte dock både klänningen och jeansskjortan!:D Hehe sen gick vi till Dagobert och åt mat. Och vi for ut till Dollar Store! Där köpte jag nagellacks remover och armband till Emmy.
Sen for vi hem till Veronica och åt nudlar och jag provade hennes kläder som vanligt;) Så fick jag ett par byxor av henne. Dom är typ som baggy byxor på mig. Skit snygga!
Så hade hon en jätte mysig tröjja som jag måste inskaffa känner jag. Från H&M var den.

Nåja nu orkar jag inte blogga mera ska sen nån video på tuben. Ska ta bilder på väska och byxorna sen.
Ciao for now:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0