Torsdag

Vet ni jag gillar inte brännboll så jätte mycket men visst ger det en sommarkänslor!:D Vi spelade idag på idrotten, det är rätt härligt.
Och på tisdag måste jag tyvärr in på skolan och prata om nästa tremin hur allt ska bli och så. Sen är det brännbollstunering. Får se om man är med eller om man sitter med kameran på sidan av planen:)
Sedan på fredagen behöver jag inte gå på skolan.

Så Imorgon har jag min sista lektion!:D Körkortsteori!

v 24
Måndag: ledig
Tisdag: prat/brännboll. Får sommarlov!
Onsdag: bal i Arvidsjaur
Torsdag: sommarlov
Fredag:sommarlov!

Tänka sig att jag har stått ut ett år i jävla Älvsbyn! Hojja! Bara ett år kvar. Och det året kommer bli pluggåret, för kommer ha typ tusen kurser då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0