Tralala så var midsommar slut!

Ja firar ju inte midsommar så värst mycket så jag har passat på att jobba. Idag har jag haft kul! Jag fick hjälpa Mikaela att servera på ett bröllop medans alla andra höll på med buffén. Eller jag hjälpte till där med menmen.
Hursomhellst så var det där mitt första bröllop!:D Haha har aldrig vart på ett bröllop varken i kyrkan eller någon annan stans. Så nu fick jag ju i alla fall servera på ett:) Brudparet var så fina så!:D Och alla var så snälla och rara och skämtade med mig och så:)

Nå annars så hade vi buffé där man var och hjälpte och plocka tallrikar, duka nya bord, och massor med annnat.
Så sen så lämnade alla mig så jag var kvar i baren själv. Så då sålde jag bara drinkarna Gin&tonic och rom&cola. Haha men jag gjorde ändå en Irishcoffé drink till Cicci:)

Nå har vart en bra dag. Dock så sa Jimmy nu att man inte har nå OB på midsommar! Öh vaddå?! Det suger ju! Måste fan kolla upp det där. Om det är så så suger ju hotell och restaurang avtalet.

Nåja imorgon börjar jag 16.00 om dom inte ringer in mig tidigare. Då e det med ett bröllop!:D Woohoo!:D

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Serverar du på mitt bröllop? ;)

2009-06-20 @ 12:15:26
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0