Underbar dag!:D

Åh idag så har jag haft en helt underbar dag med solsken ute!:D
Jag vaknade idag klockan 9.14 och märkte att jag skulle ta bussen som gick 9.05! Haha hoppsan säger jag bara. Hade ju ställt klockan men måste ha slagit av den i sömnen, för jag kommer inte ens ihåg det!
Så efter många samtal i telefon, då man precis vaknat, så hoppade jag in i duschen. Snabbduscha och sminkade mig och tog älvsbybussen till Luleå, 10.00.
I väntan på bussen så träffade jag Kenn och sen på bussen träffade jag Sanna!:D Helt underbart!
Nå sen så hoppade jag av vi gymnasiebyn och gick till bibblo. Där satt Jonas så jag var med han och hängde:)  Sen kom Elin med:D
Nå sen så träffade vi Emmy och gick och åt på Örnen. Träffade Markus med i ca 2 min:P Och efter det gick vi till Kungs så träffade jag några ur min gammla klass:D Åh så härligt att träffa så många glada människor!
Så bjöd Sandra och Emmy på fika mitt i allt!:D Haha gott var det med!:D Tackar!

Sen så gick jag, Emmy och Elin till stan. Vi hittade massa fina saker som vi inte köpte;) Hehe sen for Elin och Evelina kom och joinade oss. Vi åt MJUKGLASS! Årets första! Dock så är det lite överskattat.
Så träffade vi Saara och Emma. Så kom Tess där med!:D
Sen så skulle Tess träffa hennes lover boy. Så jag och Emmy stog och spiade lite^^ Han såg bra ut så jag litar på honom att han tar hand om henne;)

Så träffade vi Markus som lämnade in sin elgitarr. Och shoppade loss i musikaffären:P Så gjorde vi stan igen:P Så åt vi på Tasty och kollade på balen!:D

Sen på bussen hem så träffade jag Bea! Asså guh det var typ inte igår. Så satt och surrade med henne hela vägen hem.


Och sen så har CECILIA fått KÖRKORT idag!!!!!!!! Typ grattis!!!! Jag är så glad!:D

Bästa dagen på länge helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Anton

"Sen så skulle Tess träffa hennes lover boy. Så jag och Emmy stog och spiade lite^^ Han såg bra ut så jag litar på honom att han tar hand om henne;)"



Hahaha, er jävlar.

Jag blev nästan paranoid efter att ni dragit :D

Trevligt att träffas, vi får se till att snacka nästan gång!



Klart som fan jag tar hand om henne =)

2009-06-08 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0