Vad tycker ni om...

.. om att vara kär? Eller bara man ser någon som är so hot! Ni vet den där pirrande känslan i kroppen. Då man bara ska våga säga hej eller bara ge den personen en blick. En känsla jag skulle kunna byta mot massa saker i rum. Det är en känsla man inte känner allt för ofta. Men då man väl känner den så är man super lycklig!

Men jag kommer ihåg 2 år sen så blev jag kär. Galet kär! Jag kunde inte äta, inte sova utan jag tänkte bara på den personen. Det är den känslan jag vill känna nu, men det gör jag inte.
I alla fall så gick allt åt skogen. Och jag tror det fick mig att inse att kärlek har sina baksidor, precis som allt annat.

Nu märker jag att jag ät rädd för att bli sårad och inte vågar släppa någon kille för nära inpå. Man tror alltid att det är det fysiska man inte ska klara. Men fan jag kan nog kontrollera den delen. Just nu är det den psykiska delen jag är mer orolig för.

Ibland undrar man ska skaffa nått utan känslor. Men jag vet att med rätt person så lär det vara helt underbart. Men nog med skitsnack för min del nu. Vad tycker ni om detta? Jag vill ha era kommentarer om detta ämne.




Förlåt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska ta hand om det man har :)

2009-07-01 @ 12:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0