Vilken trevlig Söndag!:D

Ja idag så har jag vart med massa människor. Först så vaknade jag och Evelina vid typ 11 tiden. Så åt vi frunch och sen så ringde Veronica och hon kom hit. Så satt vi och surra på och kom på att vi skulle göra Taccopizza till middag. Så drog vi igång värsta matlagningen. Och så bjöd jag in Tess som haft en vild helg med A;) Så hon var ju hungrig. Så vi åt och det var gott som vanligt! Tack Emmy för receptet!!!:D
Nå sen stökade vi bort och Eve och Veronica for hem. Så det vara bara Tess kvar. Så vi satt och nörda dator hela kvällen i princip;) Haha så har jag diskuterat med Emmy i telefon. Hojja ja vi får väl se vart allt slutar:)

Love is in the air;D


Kommentarer
Postat av: Emmy

jag lovar att det vi diskuterade om, det kan vi glömma nu. vet inte vad jag fick för mig igår! :)

2009-06-08 @ 19:20:19
URL: http://alittlebitofemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0