Bloggdags!:D

Så nu har jag äntligen lite tid att blogga!:D Har ju saknat det;)



Måndag
Var ju i Storforsen och jobbade med Frida. Det är så kul att vara med henne och jobba för hon är så snäll och social. Nå vi fixade i ordning kåtan där det skulle vara folk i dagen efter. Rätt chill och jo jag började ju lite tidigare att jobba, så slutade tidigare med. Fick sluta halv 9. OCh förresten åt min första riktiga (ej frysen) jordgubbe för året! Fy fan så god den var!:D

Tisdag
Här hände inte nå som har stor betydelsen.

Onsdag
For med fikat till skolan sen hem. Somnade på golvet med Flizzan, hojja. Sen så var det bara masa sig upp och duscha. Sen var det stan som gällde. Skulle egentligen plugga för att sova menmen.
Nå i stan träffade jag Emmy, Eggy, Ann och Malin. Följde med dom och köpa biljett till Bryggis på Lördag. Nå sen så ringde det från Elite hotell! Men jag missade när dom ringde så hon lämnade ett meddelande. Så jag gick dit och så. Så träffade jag receptionschefen. Hon behövde akut sommmarjobbare, så jag blev lite oförberedd interjuvad. Så jag får väl se om hon ringer eller inte. Iso fall om jag får jobbet ska jag jobba hela juni och juli och lite i augusti. Fatta vilka möjligheter detta skulle ge!

Sen gick jag och Emmy och köpte godis. JAg köpte för exakt 20 kr!:D Haha Emmy köpte för mer än dubbelt så mycket. och så fick jag mina cider:D

Torsdag
Igår hade jag jag sovmorgon. Sen hade jag bara samhälls.
For hem och tog en vattenflaska, satt upp håret i en hästsvans och satte mig vid skrivbordet för att plugga! Så pluggade k-teori till halv 5-5. Sen bakade jag och lagade mat. Efter det for jag och Tess till ny kiosken!:D Det var inte så fint haha näe men det e ju nytt och så. Men blir väl bättre sen:D Köpte en kula glass för 15 kr!!! Dyrt menmen. Sen så ringde vi Saara och surra lite

Efter det for jag hem och pluggade igen. Satt från 20.00-24.00 sen sov jag.

Fredag!
Idag sov jag lite för länge så han bara klä på mig och sminka mig. Sen när jag väntade på bussen snålringde jag Emmy och pratade lite. Väl på bussen så pluggade jag. Och när jag kom till skolan så hade jag provet. Det var 37 frågor med 3 altenativ. Så det blev ju lättare. Jag tror det gick bra:D Men ja vet ju inte. Nå hade bara en teoritimme idag för Anki var borta. Så nu har jag haft hål från typ halv 9 till 10.20.

Ikväll så blir det belöning med Skaburbian!:D Woohoo!:D Så ska till Tess vid 5 och göra och klara och förfesta lite. Sen ska vi ta en buss till stan. Hoppas man träffa trevligt folk:D

Take care!<3





          ''If you wanna get high, you got to move with the flow''

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0