Dagen efter kvällen före!


 En bild som väcker minnen och vårkänslor!:D

Nå jag och Emmy for ju hem där vid 12. Så vi kollade bussar och lagade pannkaka:D Haha ja den gick att äta men fastande i plåten. Hehe. Sen fick vi åka med pappa till Antnäs där Emmy skulle hoppa på bussen. Och vi fick åka typ minibuss till Antnäs, så min cykel fick haka på där bak. Så sen satt jag och Emmy och glassade i solen i väntan på bussen. Vi fick sommarkänslor och längtar till sommaren!
Sen då Emmy hoppat på bussen tog jag cykeln, som för övrigt heter Clara, och cyklade till lägenheten farfar bodde i. Där är en del av släkten samlade och stökar ur lägenheten. Ja så hjälper att bära lite och så. Sen bjuds det på glass och Fanta.
Sen när jag ska hem från Antnäs med Clara så vill jag inte hem. Så jag cyklar ända till Ale, och sen hem! Det är typ 17 km allt som allt!:D Fy fan så skönt det var att bara cykla! Årets första riktiga cykeltur.
Nåja nu ska jag gå och göra nå. Vet inte vad men:P Har lust att Se SATC men har inte hyrt andra säsongen än. Gör kanske det imorgon. Eller så ser jag filmen nu:D
Jaja Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0