Valborg 2009

Hej! Jag hade rätt trevligt igår. Vi började hos Tess med att laga mat. Eller ja Tess hade ju fan köpt färdig potatisgratäng så den skulle bara in i ugnen. Haha shiet det var ju lite wierd. Den smakade dock jätte mycket vitlök och hemmagjord är mycket bättre! Nå sen åt vi flintastek och nå annat kött till. Nå sen drack vi cider och så.
Men dirren efter maten stack vi till majbrasan. Där mötte vi upp Saara och Micke med company. Så blev det att vi skulle dra hem till Micke. Så bah ja men vi måste gå typ, tänkte vi som inte hade cykel. Men nejnej här fick man ju skjus på pakethållaren. Fan har ont i baken idag:S Men ja jag och Rolle hade en jävla vinglig cykel men han ändå fram fortast till M.
Väl hos M så drack vi lite cider och han slog på en film som ingen tittade på. Ja vi var sammanlagt 9 pers! Det var jag, Emmy, Tess, Marie, Saara, Micke, Micha, Roland och Dennis.
Nå sen var vi ute och rökte eller jag rökte inte men några gjorde det. Så haha började en av killarna att ragga på mig! Haha ja men han var liten, så det var synd. Typ 15 eller 16 år! Och då är det peddo varning!:P Haha men han såg då bra i alla fall.
Ja orkar inte dra allt som hände där utan hoppar till delen då vi gick hem. Det var väl vid 11 på kvällen för vi ville hem till våra cider och så började saker gå lite för långt. Så det var lika bra att sticka. Vi gick jävla långt under den hela kvällen typ, 7 km.
Sen så skulle Marie hem så då var det bara Tess och Emmy och jag kvar. Men haha sen så kom Saara och Micke efter dom hade kört hem vissa som inte mådde så bra. Så ja Saara och Micke stannade med och sov över! Nice! Vi somnande typ vid 4.
Sen på morgonen kom Saara och väckte oss typ vid 9. Haha typ hata!:P Nå vi fikade lite och sen drog vi en efter en.

Kommentarer
Postat av: teeeeeeeeessy

hahaha och sättet som saara väckte oss på! " YOOOO BIIITCHEEES!"

2009-05-02 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0