Dålig uppdatering

I helgen har jag inte orkat sitta vid datorn så mycket. I torsdags så var det byafest som jag redan skrivit om. Men hahaha en sak som hände var kul. Rebecka klättrade i träd då och så sjöng jag och Tess på ''alla vill till himmelen''. Så lade Rebecka till upp ifrån trädet,  ''men Rebecka är den enda som vill dö'' ;)

I fredags så var jag bara med Tess på kvällen. Det var tänkt att vi skulle hänga och slänga med dom andra men dom gjorde annat. Så jag och Tess blev lite smågalna och drack cider och spelade Bitch!

Sen i lördags så var jag på stan med Markus. Jag bjöd honom på kaffe och en bulla bara för att han var snäll och hängde med. Sen gick vi till Röda korset där vi hittade lite böcker och filmer. Sen köpte vi godis på Willys och for hem till Markus.
Då vi först kom dit så åskade det. Fan första åskan för i år alltså här uppe som jag hört. Sen så fixade vi lite mat och drog igång lite film då åskan dragit bort. Vi såg på Dan Bäckman 2-0 och The girl next door. Haha Markus tycker killen liknar Tommy?! Haha ja kanske vissa drag men jag tycker han mest liknar Leonardo DiCaprio!:D Vad tycker ni?

Sen på lördag kväll så kom Tess till mig igen. Då var vi verkligen taggade på att göra något, så vi ringde alla vi kände. Men alla var typ dissande och så. Vi smsade till och med Rolle so dissa oss.
Men sen ringde vi Micke och han och Micha höll på att träna.  Men vi for dit ändå.
Så då vi kom så tränade dom boxning. Och Micha coachade Micke. Haha hårdträning på G asså! Jag och Tess blev vatten bärare och stort stöd:P

Sen gick vi in och Micke tog en dusch. Vi andra roade oss med att se på hoost Toon Disney!;) Haha Sen så kom Rebecka med och joinade oss.
När Micke kom upp så åt vi glass och Micha letade bilnnycklar. Haha Micke sa att om Micha hittade nycklarna så skulle vi fara ut på en sväng. Men Micha hittade dom aldrig:(
Sen såg vi på Hundtricket och så for killarna iväg och hämtade GH hos Rolle. Haha dom skulle bara vara borta 10 min max. Men efter 20 minuter eller mer då var dom på gården igen. Hojja killar;)
Så vi spelade GH på easy medans Micke körde på expert. Hehe ops.

Sen mot halv tre tiden så for vi alla hem till sig. Jag var hemma typ 3 och då gjorde jag fattiga riddare och såg på Bridget Jones i ca en halvtimme. Sen somnade jag.


Lite lika är dom ju i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0