En dag med blandade känslor

Vilken dag blandade känslor. Det börja med att jag inte vaknade med ett leende på läpparna som jag ville. Det var istället min hund som hade ett leende på läpparna. Mr R hade ej smsat så blä! Ja de ni. Sen så for jag till skolan och då man kommer dit så behöver vi inte ha någon engelska. Så jag kunde ha sovmorgon!
Sen på matten så gick vi igenom ett gammalt nationellt prov som vi hade jobbat med. Han inte klart hela heller. Sen for jag till Storforsen och det var väl där humöret vände till det bättre! Där jobbade jag matte, pratade med Tess och Emmy i telefon. Dom e som söta dom två:D
Nå jag och Ciprian har jobbat som värsta teamet idag som vanligt;) Haha men det har vart rätt lugnt men jag har ju inte använt kassan på ett bra tag. Så hade glömt en massa som C fick lära mig ingen. Jo han var jätte snäll idag, snällare än vanligt. Asså han e inte är eller dum annars heller om det nu lät så.
Jaja har kommit på att Mr R kanske har slut pengar på mobilen, så han inte kan smsa mig. Eller tror ni det bara är en trösttanke? Ja vad vet jag?! Menmen ska försöka att inte lägga så mycket tid att tänka på honom, då det inte ens är nå seriöst på g, än.
Och förresten tack Markus för att du undrade hur jag mådde idag. Du är så snäll och man kan då lita på dig! Du är guld värd!
Och Tess och Emmy är ju bara så bäst! Dom stöttar mig oc h jag älskar dom för det!
Nåja nu ska jag leta vidare på Herr cykelkille åt Emmy.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emmy

<3 herr cykelkille som var fel kille :(

2009-05-12 @ 19:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0