Ett liv, tusen möjligheter!




Jag ska göra en lista på alla saker jag ska ha gort innan jag dör. Och då tänker jag att jag dör då jag är mellan 70-80 år. Så ja.
1. Flyga drake från en båt:P Haha Emmy berättade att hon hade gjort det i Bulgarien. Man satt typ i nån slags korg(?) och flög i luften så var det en lina från en båt. Ja det lät då kul i alla fall.
2. Sov under bar himmel med stjärnor som lyser.
3. Resa till Italien! Äta pasta tills man typ spyr;)
4. Lära mig göra inbakta/utbakta flätor på mig själv. Så dom blir fina.

Bra att jag bara kommer på 4 saker! Haha måste få tänka på det här lite. Ge förslag!:D

Kommentarer
Postat av: Emmy

haha, de var mer som att man satt i en blöja med benen dinglandes i luften! :D

2009-05-01 @ 22:23:12
URL: http://alittlebitofemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0