Fredag

Hade engelska nationella idag då, först läsdelen och sen hördelen. Haha allvarligt det var svårt som vanligt. Hojja nu har jag gjort det i alla fall. Hoppas man inte får IG och måste göra om skiten!
Nu sitter jag här hemma och tränat lite till matte nationella. Nåja jag funderat på att kanske räkna 3 tal till och sen gå och baka bröd. Eller man gör degen idag sen ska den jäsa under natten så man kan baka ut den imorgon. Det är ett jätte gott bröd. Vi gjorde det i Lule på HR i ettan.
Ikväll blir det nog att umgås med byafolket!:D Ska slå en pling till Tess med. Så får vi se vart man hamnar:D Lite spontant sådär:D
Förresten appropå ingenting så har dom tydligen säsongsuppehåll med Andra avenyn. Det är ju trist. Men ja finns ju annat att se till vidare.
Näe nu ska jag gå och ringa Tess!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0