Grillparty 21 och 22 Maj!:D

Kvällen började med att jag och Rebecka cyklade till gammla bron i Ersnäs. Vi tog en mny väg som jag aldrig har cyklat förr. Den var ju fan bra!:D Vid ale ån så hade Tess och Saara hunnit anlända och senare kom Eve dit. Så vi började tända våra engångsgrillar på direkten, eftersom ´dom skulle dra i typ 25 minuter. Sen så fixk Rebecka vara grillkung och hon brände inte nå kött heller. Super bra! Så vi åt kött, korv, potatissallad, äpple, sallad och drack cola, trocadero, vatten och svartvinbärssaft.

Sen drog vi till skolan för det blev kallt. Vi satt i kåtan och ringde karlarna och Micha, och bad om vet. Så dom kom med fyrhjulingen, fårse bor man i byn så gör man. Haha. Så gjorde dom upp en stor fin brasa!:D Sen drog vi ut och lekte på skoltaket. Hojja faligt faligt men härligt, härligt.

Sen kom massa mer folk från typ stan! Haha bland annat John som jag gick i högstadiet med:O Typ sjukt att se han där i byn! Haha men det kom typ massa byafolk med som var från Ersnäs. Det spelades bomba röv och det blöddes näsblod här och var.;)

Sen drack vi öl, cider och gin och lyssnade på musik, medans vi mös vid brasan. Vissa grillade marsmellows och andra pinnbröd delux.

Vi var fan 15 pers!:D Det var jag, Tess, Saara, Rebecka, Eve, Micke, Micha, Johan, Rolle, Henke, John, Rheymart, Frida, Sandra och Malin. :D

Jag och Rebecka cyklade hem i dimman vid 3 tiden. Så hamnade i säng halv 4. Sen sov jag till 13.40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0