Idag

Vaknade vid kvart över 7 imorse. Och jag som ställt klockan på kvart över 6 och allt, men han ändå. Så ja men då jag vaknade hade jag fått sms från både Emmy och Mr R. Ja så lyste solen ute så dagen började bra.
Sen fixade jag mig och sen var det begravning. Den var mycket fin och så.
Efter det så var det fika hos min farbror som jag inte vart till på år och dar. Så där träffades släkten och har inte träffat vissa från släkten på år och dar heller. Så det var en chock att se hur vissa förändras.
Jaja sen hem och plugga matte inför de 4 timmar långa nationella imorgon. Sen typ panik baka så allt blev typ cp. Så det slutade med att jag fick slänga ihop en annan kaka.
Sen kom Tess och jag färgade hennes hår. Brunt, med nyans av rött. Fast det skulle vara brunt brunt. Jaja det blev fint enligt mig iaf!:D Sen låg vi bara i min säng och pratade och hade trevligt. Lyssnade på lite musik och så.
Nu bör jag sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0