Just ja!

JO ni vet jag har ju haft ett band runt armen. Asså ett svart band av nått slag, som Emmy trädde på mig för typ tusen år sen. Det var en gång efter vi badat och hon hade nå band som var runt hennes nya snoddar. Så ja hon trädde på mig det och jag har haft det sen dess. Men nu idag så lossnade det och det går inte att trä på igen. Det är för kort att knyta en knut. Men nu har jag det i alla fall här brevid mig. Så det ska jag lätt lägga i min minneslåda!:D Tur att jag såg att jag tappade det. Annars hade det inte vart så jävla kul:(


Där har vi nog den enda bilden där man ser bandet + en snodd. Haha men det är kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej, men är det inte godistrollet? ;)

2009-05-19 @ 16:26:15
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/
Postat av: Emmy

ååh, den där bilden är ju tagen här hos mormor! bland mina kuddar! :D

2009-05-19 @ 21:00:39
URL: http://alittlebitofemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0