Kloka ord från Micha

Saara: Nej men alltså jag är inte så jävla pryd, men jag är ändå liiiite fin i kanten..visst?!

*tystnad*

Micha: Du är väl typ lika fin i kanten som en cirkel är fin i kanten...


Micha: fick du mitt sms?

Micke: nej, tror jag inte.

Micha: jahmen jag pratade med en kompis som fått nå sliskigt sms från nån brud typ "jag älskar dig, du är den vrackraste jag vet och blablabla" och då..då tänkte jag att jag ville skicka nå så sött till dig med! Så då skrev jag "du är lika vacker som ett smörpaket <3" och tyckte jag var skitgullig...


Micha: Pussa Sven-Jenny! Göre pussa Sven-Jenny!
(Sven-Jenny var en prynatsbåt)


Micha: Åhh men vi ringer Snuffsisen. Var tror ni Snuffsisen är?
(Haha Snuffsisen är Micke. Sara sa Snuffsisen till Micke och Micha döpte om Micke till Snuffsisen i sin telefonbok!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0