Kul kväll!:D

Nå jag var ju ute med tjejorna. Saara, Tess, Eve och Rebecka. Vi satt på skolgården och drack och åt bulla;) Haha sen så spelade vi lite basket med. Sen hahah blev vi less på att bara sitta där. Så vi for (väldigt spontant!!) till Tess! Det är närmare till mig. Tess bor typ 8 km från Alviksskolan. Haha Eve fick låna Rebeckas cykel, så fick Becka åka bakom Saara på pakethållaren. Tess körde med moppen (Milhouse). Haha kul att bara fara så där. Fast jag hade för lite kläder på mig:( Så är typ förkyld nu. Menmen man kanske lär sig av sina misstag. Dock så vet jag inte om jag nån gång kommer lära mig av detta misstag, som jag gjort om och om igen.
Nå hos Tess drack vi lite cider och pratade på. Sen så kom Micke och joina oss:D
Haha sen får vi ju inte glömma att vi sjöng och lyssnade på Bag in da box!:D Haha minnen från valborgs!
Nå sen cyklade jag och Rebecka hem. Vi pratade på och det var riktigt trevligt!
Detta måste göras om!:D

Det stod ju i mitt horoskop att det skulle bli fest framåt kvällen och det blev ju typ det. Haha det var j jag som drog igång allt till och med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0