Lördag

Igår så var jag med Evelina och vi satt bara och solade typ. Sen lagade vi middag, tacopizza. Vi bjöd in Tess på middag med. Pizzan var helt underbart god och så. Sen så snackade vi lite och jag fick veta att det förut var kokain i Coca-cola. Men sedan då det blev förbjudet så böt dom ut kokainet mot koffein. Så Coca står för kokain.
Sen for jag och Tess till Ersnäs. Vi for till Ale ån och satt och mös på bon. Sedan kom Saara och Rebecka och joina oss.
Förresten såg ni eurovision song contest? Jag såg typ slutet och Norge van ju med rekord poäng. Jag har bara hört låten en gång och hitills så är den inte så bra. Men killen är ju söt och har grymt bra röst. Haha Emmy och jag kanske ska se honom då han är på Skansen i juli.


Årets första maskros.


Tess<3





Solnedgång<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0