Lördag och byapartay

Hahah vilken morgon/dag/kväll/morgon! Haha jo jag och Tess vaknade typ 10 så for vi och åt mat i stan och handlade med hennes pappa. Sen så var det ju sjukt mycket folk på stan eftersom det var bilutställning, fint väder och allt. Sen så vid 5 på eftermiddagen så for jag hem. Typ åt middag och städade ytterst lite;) Sen så drog jag med stor bracka cykeln till Ersnäs igen. Så jag och Tess satt och väntade på Saara och Micke i hundra år på skolgården.

Sen när dom väl döck upp så drog vi till Saaras vän Emil. Där var det partay för hela fadderullanlej! Så ja klockan var väl vid midnatt då vi kom dit:P Haha ja han bjöd på dricka och vi nötte, av någon anledning, ''sommaren är kort'' med Tomas Ledin. Sommar känslor!:D Nåja det blev lite prat om allt och inget. Fyllesamtal inte från min sida då men ja. 

Haha sen spenderades lite tid på toaletten och prata med Emmy i fon:D Sen så drog alla utom jag och Tess så vi var kvar där ca 2 timmar. När vi skulle hem så var klockan typ 5 på morgonen! Men det gick inte så bra att leda moppen för Tess. Haha så vi fick lämna både cykel och moppe hos Emil.

Så började jag och Tess vandringen hem. Det var jätte vart och skönt. Vi satt och vilade på en stock vid E4an! Hahah sen gick vi till ån och samtidigt ringde vi halva telefonboken;) Haha men det var bara en som svarade för mig. Haha ja du Kalle förlåt! Haha

Sen så var vi hemma typ halv 7 på morgonen. Vi somnade typ klockan 7 och steg upp 11! Det är fan duktigt gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0