Lördag

Jag och Tess vaknade vid 1-2. Men vi steg upp typ vid 3. Hehe var typ skit seg, som om man var bakis utan att ha druckit kvällen före. Nå vi steg upp och jag tänkte fara hem. Men sen kom vi på att vi skulle till affären och köpa grejjer till tacos. Så vi tog moppen och körde dit. Sen for vi hem till mig och jag bakade ut mitt bröd och tog med lite kläder. Var tänkt att jag skulle dra med matteboken med och plugg. Men fan heller!
Haha nå vi for tillbaka till Tess och gjorde mat. Så efter maten skulle vi till Micke och Saara. Men då gick inte de för dom var borta och det hade blivit lite misstag. Så jag och Tess for till Norrfjärden och köpte godis. Sen for vi ut i Ersnäs och letade folk att vara med. Men hittade fan ingen!:(
Så nu e vi hos Tess och tråkar. Fan jag vill göra nått! Jag vill vara med R! Fan!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Själv slipper man matte =). Vi har inge mer matte i 9:an.

2009-05-09 @ 23:10:07
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/
Postat av: Emme

hemma hos mig i lägenheten =) eller, en i en lokal som är precis här brevid :P

2009-05-10 @ 16:48:35
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0