Onsdag kommer bli en rolig dag:D

Ja imorgon ska jag först till skolan med vanliga morgon bussen. Så lämnar jag fikat och tar hem idrottskläderna. Åker hem med 8.10 bussen så har 20 min på mig att fixa det där. Sen så far jag hem och är hemma 8.45. Och då packar jag badkläderna och far in tll stan med 9.05 bussen. Så simmar jag och sen går jag på stan och kanske besöker Kungsfågeln. Sen far jag med en Älvsby buss som går 14.00 till Älvsbyn. Den är där 15.05 så hämtar jag fikat och pratar med min idrottslärare om hon är där. Sen far jag hem med 16.05 bussen.
Hojja mycket resande med buss imorgon!
På kvällen ska jag bara ta det hel lugnt och chilla framför tv:n:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0