Onsdag!

Idag på bussen in till stan så satt jag med Tess. Så vi satt och tjattrade på där. Sen så gick jag och simmade. Det var jag och pensionärerna till en början. Sen kom massa typ skolklasser och annat folk. Och det var en snygg kille där som var badvakt, och då tappat man ju lite koncentrationen på simmningen!
Efter badet så gick jag och åt med Tess och Eve. Eller jag åt och dom glodde på folk ute på gatan.  Eller ja Tess kollade på nå killar med moppeder haha. Och Eve kollade på alla och undrade vem man hellst skulle fråga om att följa på bio. Haha rätt kul. Åt förresten ett kycklingmål på nyrenoverade Max!:D
Sen gick vi till busstationen och jag handlade tuggumi av kioskillen!;) Och ja den här gången såg fick jag ju som se hur han såg ut. Rätt söt med brunt hår:D Hehe hett;)
Nå sen då jag kom hem har jag läst lite i körkortsboken och sett på film! Det var ett tag sedan! Sen poppade jag popcorn men åt bara drygt hälften.
Åh idag hade jag så lust att köpa BJ men den skulle ju ha smält innan jag var hemma:( Men Tess sa att dom har börja sälja dom på Ica i Antäns:D Så kanske köper mig en sån imorgon;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0